Alge­mene Leve­rings- en Ver­ko­op­vo­or­waar­den van UDO­B­LiCK GmbH
(UDO­B­LiCK GmbH, Kamp­stras­se 1, 57482 Wenden)

  1. Con­tracts­par­ti­jen
    De con­tract­par­tij is UDO­B­LiCK GmbH (hier­na genoemd UDO­B­LiCK GmbH).
  2. Tot­stand­ko­ming van de Overe­en­komst
    De overe­en­komst komt tot stand met de online boe­king. Na de online boe­king stu­ren wij de bin­den­de beves­ti­ging per e‑mail naar het opge­ge­ven e‑mailadres.
  3. Herroepingsrecht

Her­ro­e­pin­gs­recht
U hebt het recht om bin­nen veer­tien dagen zon­der opga­ve van rede­nen deze overe­en­komst te her­roe­pen. De her­ro­e­pin­gs­ter­mi­jn bedraagt veer­tien dagen van­af de dag van de overeenkomst.

Om gebruik te maken van uw her­ro­e­pin­gs­recht, moet u ons (UDO­B­LiCK GmbH, Seve­ri­nus­tras­se 35, 57482 Wen­den, Duit­s­land, Contact@udoblick.de, Tele­foon: 02762–9898446) mid­dels een ondub­bel­zin­ni­ge ver­kla­ring (bijv. een per post ver­zon­den brief, fax of e‑mail) infor­me­ren over uw bes­lis­sing om deze overe­en­komst te her­roe­pen. U kunt hier­vo­or het bij­ge­voeg­de her­ro­e­pin­gs­for­mu­lier gebrui­ken, maar dit is niet verplicht.

Het is vol­doende om de med­ede­ling over de uitoefe­ning van het her­ro­e­pin­gs­recht vóór het ver­stri­jken van de her­ro­e­pin­gs­ter­mi­jn te versturen.

Gevol­gen van de herroeping

Als u de overe­en­komst her­roept, moe­ten wij u alle beta­lin­gen die wij van u heb­ben ont­van­gen, inclu­sief de leve­rings­kos­ten (met uit­zon­de­ring van de extra kos­ten die ont­s­ta­an door­dat u een ande­re leve­rings­me­tho­de kiest dan de door ons aan­ge­bo­den, goed­ko­ops­te stan­da­ard­le­ve­ring), onver­wi­jld en uiter­li­jk bin­nen veer­tien dagen na de dag waar­op wij de med­ede­ling van uw her­ro­e­ping van deze overe­en­komst heb­ben ont­van­gen, terug­be­ta­len. Wij gebrui­ken voor deze terug­be­ta­ling het­z­elf­de betaalm­id­del dat u bij de oor­spr­on­ke­li­jke tran­sac­tie heeft gebruikt, ten­zij met u iets anders is overe­en­ge­ko­men; in geen geval wor­den er kos­ten in reke­ning gebracht voor deze terugbetaling.

Als u heeft gev­raagd om de diens­ten tij­dens de her­ro­e­pin­gs­ter­mi­jn te laten begin­nen, moet u ons een bed­rag beta­len dat overe­en­komt met het deel van de diens­ten die tot het moment waar­op wij van uw her­ro­e­pin­gs­recht in ken­nis zijn gesteld, zijn gele­verd, in ver­hou­ding tot de tota­le omvang van de in de overe­en­komst voor­ziene diensten.

Her­ro­e­pin­gs­for­mu­lier (model)

(Als u de overe­en­komst wilt her­roe­pen, vul dan dit for­mu­lier in en stuur het terug.)

  • Aan UDO­B­LiCK GmbH, Seve­ri­nus­tras­se 35, 57482 Wen­den, Duit­s­land, Contact@udoblick.de
  • Hier­bij her­roep ik/wij () de door mij/ons () ges­lo­ten overe­en­komst betref­fen­de de aan­koop van de vol­gen­de
    goe­de­ren ()/de leve­ring van de vol­gen­de dienst ()
  • Besteld op ()/ontvangen op ()
  • Naam van de consument(en)
  • Adres van de consument(en)
  • Hand­te­ke­ning van de consument(en) (alleen bij med­ede­ling op papier)
  • Datum

(*) Onjuis­te gege­vens doorhalen.

Her­ro­e­pin­gs­recht opge­steld met de Trus­ted Shops Rechts­tex­ter in samen­werk­ing met Wil­de Beu­ger Sol­me­cke Rechtsanwälte.

Coro­na-update: Gra­tis omboe­ken moge­l­ijk!
Gra­tis omboe­king­s­mo­ge­l­ijk­he­den voor geboek­te fotoboekdatums.

  1. Huur­tijd
    De huur­tijd (gebruik van de box) is, ten­zij anders overe­en­ge­ko­men, 1 dag. De box wordt mee­s­tal op don­der­d­ag gele­verd en wordt dan maan­dag weer ver­zon­den (mee­s­tal). Uit­zon­de­rin­gen kun­nen natu­ur­li­jk afhan­ke­li­jk van de datum van de ver­huur plaatsvinden.
  2. Verp­licht­in­gen van de huur­der
    De huur­der is verp­licht om een cor­rec­te afle­ver­ad­res tij­dig aan UDO­B­LiCK GmbH door te geven. Bij last-minu­te boe­kin­gen kri­jgt de klant een rede­li­jke ter­mi­jn. De over­dracht aan de door UDO­B­LiCK GmbH aan­ge­we­zen bezorg­dienst voor retour­zen­ding moet op de eerst­vol­gen­de werk­dag na het ein­de van de huur­pe­ri­ode vol­le­dig pla­ats­vin­den. Mee­s­tal is dit maan­dag (ande­re dagen zijn in over­leg mogelijk).

De huur­der moet zor­gen voor een zorg­vul­di­ge omgang met de foto­box en de appa­ra­tuur. Dit omvat in het bij­zon­der het nale­ven van de bij­ge­le­ver­de hand­lei­din­gen. Het ops­tel­len van de box is alleen toe­ge­s­ta­an in dro­ge bin­nen­ru­im­tes. Het aan­bren­gen van extern mate­ria­al op eigen­dom van UDO­B­LiCK GmbH (bijv. door sti­ckers) is niet toe­ge­s­ta­an. Door­ver­huur aan der­den is zon­der expli­cie­te toes­tem­ming van UDO­B­LiCK GmbH in het alge­meen verboden.

  1. Pri­j­zen, beta­lings­vo­or­waar­den
    De huur­prijs is afhan­ke­li­jk van het con­trac­tueel overe­en­ge­ko­men uit­rus­tingspak­ket en is bin­dend ver­meld in de docu­men­ta­tie. Beta­ling vindt pla­ats via overschrijving.
  2. Ver­zen­ding, ver­pak­king
    De ver­zend­kos­ten voor de heen- en terug­zen­ding zijn altijd inbe­gr­epen in de huur­prijs. Voor de retour­zen­ding moet het mee­ge­le­ver­de retour­la­bel wor­den gebruikt. Als het mee­ge­le­ver­de label niet wordt gebruikt of bij ontbre­ken niet wordt aan­gev­raagd, draagt de huur­der de extra kos­ten die hier­door ont­s­ta­an. Onfran­ke retour­zen­din­gen wor­den later aan de huur­der in reke­ning gebracht. De goe­de­ren moe­ten voor het retour­trans­port tegen scha­de wor­den beschermd met de transportverpakking.
  3. Verlies/beschadiging
    UDO­B­LiCK GmbH draagt het vol­le­di­ge risi­co voor ver­lies of scha­de aan de gehu­ur­de goe­de­ren tij­dens de ver­zen­ding. De goe­de­ren moe­ten onmid­del­li­jk na ont­vangst wor­den gecon­tro­leerd en even­tue­le scha­de moet onmid­del­li­jk (bin­nen 24 uur) aan UDO­B­LiCK GmbH wor­den gemeld. Wij verz­oe­ken u om in dit geval direct cont­act met ons op te nemen.
    De box is vol­le­dig cas­co ver­ze­kerd. De vol­gen­de scha­de­ge­val­len zijn ech­ter uit­ges­lo­ten van deze regel­ing en moe­ten vol­le­dig door de huur­der wor­den gedragen:
  1. Scha­de door het niet nale­ven van de bij­ge­le­ver­de ins­truc­ties, gebruiks- en vei­lig­heids­in­s­truc­ties (bijv. ops­tel­len in de regen, enz. / gro­ve nalatigheid).
  2. Dief­s­tal of ver­lies van de fotobox
  3. Niet-geau­to­ri­se­er­de ope­ning of mani­pu­la­tie van de foto­box of ande­re gehu­ur­de goederen
  4. Onz­org­vul­dig of onge­past gebruik (bijv. de box als onder­wa­ter­ca­me­ra gebrui­ken, enz.)
  1. Onvol­le­di­ge of niet-gele­ver­de pre­sta­ties
    In het geval van onvol­le­di­ge of niet-gele­ver­de pre­sta­ties door UDO­B­LiCK GmbH (bijv. tech­ni­sche sto­r­in­gen, enz.) is de aans­pra­ke­li­jk­heid beperkt tot de gehu­ur­de huur­prijs. Ver­de­re claims van de huur­der wor­den uit­ges­lo­ten.
    De orga­ni­sa­tie en uit­voe­ring van de foto­box­boe­kin­gen gebe­urt met de groots­te zorg. Mocht het ech­ter, door omstan­dig­he­den die niet aan UDO­B­LiCK GmbH te wij­ten zijn (bijv. plotse­ling ver­lies van de foto­bo­xen door dief­s­tal, trans­port­fou­ten of zwa­re scha­de of tech­ni­sche defec­ten, enz.), een keer niet moge­l­ijk zijn om een foto­box te ver­zen­den of om aan de vol­le­di­ge pre­sta­tie te vol­doen, kan er geen aans­pra­ke­li­jk­heid voor eni­ge daa­ruit voort­v­loei­en­de scha­de wor­den aanvaard.
  2. Eigen­doms­vo­or­be­houd
    Alle gehu­ur­de goe­de­ren blij­ven eigen­dom van UDO­B­LiCK GmbH. Dit geldt in het bij­zon­der voor onge­bruikt druk­ma­te­ria­al (lin­ten en foto­pa­pier), dat na het eve­ne­ment samen met de ande­re spul­len moet wor­den terug­ge­stu­urd. Pas na de bed­oel­de afdruk via de foto­box gaat het afge­druk­te mate­ria­al in het eigen­dom van de huur­der over.
    De USB-stick gaat samen met de foto’s van het eve­ne­ment in het eigen­dom van de huur­der over. De auteurs­rech­ten en explo­ita­tie­rech­ten van de foto’s blij­ven bij de huur­der. Voor de uit­voe­ring van de dienst is het nood­za­ke­li­jk dat de gema­ak­te foto’s naast de USB-stick in het inter­ne geheu­gen van de foto­box blij­ven. Deze wor­den niet regu­lier uit­ge­le­zen en wor­den auto­ma­tisch gewist zodra de foto­box terug­komt. De huur­der gaat akko­ord met deze manier van gege­vensop­slag. De huur­der moet voor de terug­zen­ding con­tro­le­ren of alle foto’s op de stick sta­an. Indi­en dit niet het geval is, verz­oe­ken wij om onmid­del­li­jk cont­act op te nemen met UDO­B­LiCK GmbH per e‑mail.
  3. Gebruik van refe­ren­ties
    De huur­der stemt ermee in dat zijn/haar logo en/of merk en/of bedri­jfs­naam als refe­ren­tie op de web­site en pro­mo­tie­ma­te­ria­al van UDO­B­LiCK GmbH mag wor­den gebruikt.
    Deze refe­ren­tie kan door de huur­der te allen tij­de wor­den inge­trok­ken door een bericht aan UDO­B­LiCK GmbH. De intrek­king moet schrift­e­li­jk pla­ats­vin­den, bij­vo­or­beeld per e‑mail of per post, naar UDO­B­LiCK GmbH, Kamp­stras­se 1, 57482 Wen­den, E‑mail: kontak@udoblick.de
    Door de intrek­king van de toes­tem­ming wordt de recht­ma­tig­heid van het gebruik van de refe­ren­tie tot aan de intrek­king niet beïn­vloed. Na ont­vangst van de intrek­king verp­licht UDO­B­LiCK GmbH zich om het gebruik­te merk en/of logo en/of de bedri­jfs­naam bin­nen 14 dagen niet meer te gebrui­ken.
    De huur­der garan­de­ert UDO­B­LiCK GmbH dat het merk en/of logo en/of de bedri­jfs­naam vrij zijn van juri­di­sche claims van der­den, met name auteurs­rech­ten of soort­ge­li­jke rech­ten. In geval van een overt­re­ding hier­van wordt UDO­B­LiCK GmbH vri­j­ge­steld van eni­ge schadevergoeding.
  4. Sal­va­to­ri­sche Clau­su­le
    Indi­en een of meer bepa­lin­gen van deze Alge­mene Voor­waar­den en/of de daar­a­an toe­ge­voeg­de overe­en­komst ongel­dig zijn of wor­den, bli­jft de gel­dig­heid van de ande­re bepa­lin­gen ona­an­ge­tast. In geval van ongel­dig­heid van een bepa­ling zul­len de con­tract­par­ti­jen zich inspan­nen om een nieu­we overe­en­komst te berei­ken, reke­ning hou­dend met de weder­zijd­se belan­gen, die zo dicht moge­l­ijk bij het eco­no­mi­sche doel van de ongel­di­ge bepa­ling komt.

Deze Alge­mene Voor­waar­den zijn van kracht van­af 01-01-2019, alle eer­de­re Alge­mene Voor­waar­den ver­lie­zen hun gel­dig­heid.
UDO­B­LiCK GmbH, Kamp­stras­se 1, 57482 Wenden

UDOBLiCK Logo UDO­B­LiCK GmbH

Seve­ri­nus­stras­se 35
57482 Wenden
Duitsland

Whats­App

contact@udoblick.nl

Actue­le openingstijden:

Maan­dag tot en met vrij­d­ag van 8.30 tot 17.00 uur
(zater­d­ag en zon­dag gesloten)

Beta­lings­mo­ge­l­ijk­he­den: Over­boe­king
(fac­tuur)
PayPal